pondělí 5. ledna 2015

Den 5.



Ahoj všichni! Musím říct, že jsem včera byla neskutečně překvapená, když jsem se podívala, kolik vás tu včera bylo. Jen za včerejšek tu bylo více než 100 lidí! Všem moc děkuji za každou návštěvu, komentář či podporu. Všechno jsou to věci, které mě určitým způsobem motivují nepřestávat a pracovat na sobě dál. Vím, že to dokážu, protože už se mi to jednou povedlo (ale já to pak zas podělala... ach joo), ale velkou podporou je pro mě mé okolí a i vy všichni, kdo sem zavítáte.


Takže jsem se na úvod trošičku vykecala a teď zase zpět k věci. Včerejšek pro mě byl pátým dnem mého snažení (já vím, jsem pořád na úplném začátku), ale jsem na sebe hrdá za každý den, kdy jedu podle mého plánu. Den jsem prožila celkem v poklidu a opět s lehkým posunem rest day. V plánu mám pro tento týden 2 dny bez Jill. Původně jsem chtěla dát 3 dny cvičení, pauza, 2 dny cvičení a pauza, ale protože jedu ve 2 dny do školy, tak jsem si nechala volno až na tu dobu. Vzhledem k tomu, že do školy dojíždím, tak jsem dost času na cestě a bývám pak celkem unavená a děsně otrávená. Dnes mám za sebou tedy Killer ABS a úspěšný den i co se týče jídelníčku.
Na dodržování jídelníčku jsem pyšná nejvíc, protože s jídlem jsem měla vždycky problémy. Nikdy ho nebylo dost :). Teď jsem ale příjemně plná a netrpím šílenými chutěmi na sladké. Dřív jsem klidně spořádala i celou velkou Milku na posezení... Ale o tom až někdy jindy ;).

Co vy a škola? Těšíte se nebo se vám nechce jako mně?

Žádné komentáře:

Okomentovat