úterý 6. ledna 2015

Den 6. a opět malá fitness motivace



Ahoj, všichni!
Můj 6. den už nebyl tak poklidný jako ty ostatní, protože už jsem musela do školy. Vzhledem k tomu, že je to záležitost minimálně na půl dne, tak jsem si snídani i oběd pro jistotu udělala den dopředu. Byl to dobrý nápad, protože ze školy jsem dojela pěkně hladová, takže jsem si oběd jen ohřála a snědla. Zbytek dne a jídelníčku byl celkem bez problému. Akorát babička přinesla kynuté buchty s povidly, což je pro mě opět pořádná zkouška. Fakt bych si dala.. Ale nedám!
6. den jsem si konečně vybrala jeden ze svých dvou rest day a necvičila. Ale abych nebyla úplně bez pohybu, tak jsem šla aspoň na procházku. Nic dlouhého to ale nebylo, protože u nás celý den hodně sněžilo. Procházka mi trvala tak hodinku. Není to moc, ale každý pohyb se přece počítá :).













Co je vaším největším pokušitelem z nezdravého jídla?

4 komentáře:

  1. Já měla ted restday týden vkuse!:/ (nemoc) konečně můžu něco dělat:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Někdy je potřeba si i pořádně odpočinout. Já měla před tím rest day tak měsíc :D

      Vymazat
  2. Jsi dobrá, že si u koláčů vydržela :-) Já se teď taky držím a nejím nic, co nemám zapsáno v kalorických tabulkách. Ale řekla bych, že mám tak pevnou vůli jen díky svátkům a moje tělo řeklo dost už žádné cukroví!!! :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to moje tělo něco takového asi nikdy neřekne :-D. Vždycky jsem byla na sladké, takže teď si užívám hlavně ty snídaně.

      Vymazat