středa 11. února 2015

Stále žiju!



Ahoj všichni, strašně dlouho se tu nic nedělo, ale mám pro vás super zprávu. Jsem stále na živu a konečně mám po zkouškách a doufám, že budu mít tím pádem i víc času na sebe (jooo jasně :D). Musím říct, že mi to psaní celkem chybělo, ale zase to bylo pro dobrou věc, protože jsem zvládla díky bohu vše co jsem měla a teď už se akorát můžu "těšit" na začátek dalšího semestru.





Určitě vás taky všechny zajímá (jasně, že je to každému fuk, ale mě to absolutně nevadí :))), jak je to s mým jídelníčkem, váhou, zdravím atd... No nic není čistě bílé ani pouze černé a to platí i o mé životosprávě a "hubnutí". Bylo pár dní, kdy to nebylo zrovna dobré, ale myslím, že vyloženě prasečí den, kdy bych do sebe cpala hromady všeho možného jsem neměla. Jo, snědla jsem nějaký ten oplatek a možná taky trochu (ehm, nekecej, bylo jí dost) čokolády, ale díky bohu to netrvalo déle než jeden den, takže mě to zas až tak nevykolejilo. Ohledně pohybu to bylo nějak podobně. Nedřu každý den jako blázen do padnutí, ale jdu na to pomalu a řídím se hlavně tím, jak se cítím. Myslím, že není kam spěchat, takže no stress... Váha jde stále pomalilinku dolů, což znamená, že na tom nejsem zas až tak špatně.
Trochu se bojím, až mi zase začne škola, protože mám rozvrh opravdu na prd (klasika...). No, pokusím se to nějak zorganizovat, abych nebyla úplně mrtvá a hlavně aby šla váha stále dolů a NE nahoru!
Tak se zatím mějte krásně, skládejte básně a páčko!








4 komentáře:

  1. Hubnutí chce čas, hlavní je, když jde dolů :) a gratuluju ke zkouškám!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně. Nejsem ten typ "hubneme do plavek", takže není kam spěchat. A děkuju :))

      Vymazat
  2. Tak to je dobře! :)
    Děkuju za optání :) no.. moc dobrý nápad to nebyl :DD

    OdpovědětVymazat
  3. Je super, že to bereš s klidem a postupuješ rozvážně - pomalu, ale s jistotou je daleko lepší, než se zbláznit, rychle zhubnout, ale pak zase čelit yoyo efektu :) Držím palce, ať jde všechno podle plánů....a ať Tě z té školy netrefí :D

    OdpovědětVymazat