neděle 22. února 2015

(ne)Umírám aneb zpověď maroda

Ahoj všichni!
Už mám za sebou první týden školy a co se mi nestalo? Kromě 13! referátů jsem taky dostala pěknou chřipku... Já prostě nesnáším, když jsem nemocná, protože jsem vždycky totálně paralyzovaná (jo, jsem pomalu horší jak chlap). Tentokrát mě to naštvalo ještě víc, protože od pátku je u nás naprosto nádherné počasí, které na mě přímo volá: "Pojď si zaběhat!!!!". Maximum co jsem ovšem zvládla, je venčení psa a i to mi dávalo pěkně zabrat. Mimo to, že jsem tedy "umírala", jsem nabyla i pocitu, že jsem přibrala tak sto kilo! Nevím proč, ale jednoduše mám po tomhle týdnu strach stoupnout na váhu (asi to raději odložím :)). Přitom jsem skoro nejedla, tak třeba je to jen můj pocit. Tak či onak už se moc těším, až zas budu OK a budu mít chuť znovu něco dělat.
Vzhledem k začátku semestru jsem se rozhodla i k menším změnám na blogu (otázka je, jestli to i zrealizuji XD). Chci sem zařadit pár nových rubrik, aby to nebyly pořád jen kecy a kecy. Jako první mám v plánu dávat sem jednou za čas (možná jednou za týden) příspěvky, které se budou týkat jídla. Mělo by to být klasicky pár fotek toho, co jím, ať se můžete třeba inspirovat nebo mě zkritizovat, že to dělám úplně blbě (což samozřejmě nenastane :))).
Další rubrika už nebude tak úplně fitness, ale sem tam možná ano. Musím se vám přiznat, že jsem tak trošku módní a nákupní maniak (a to je většinou i mou velkou motivací pro hubnutí), takže dost a často nakupuji. Mám totiž dar za pár korun vyštrachat dobré kousky (teda aspoň mé okolí mi to říká :D), takže bych se o to s vámi ráda podělila. Teď když jsem ležela s ucpaným nosem a bolavou hlavou mi byly velkou útěchou ebay,com a taky aliexpress.com. Až mi tedy všechny věci dorazí, plánuji pro vás menší foto haul a povídání, jak to na těchto e-shop vůbec funguje a na co si dát případně pozor.

Tak to je pro dnešek vše, já si jdu dát nurofen a něco na bolavý krk. A co vůbec vy? Odolává vaše tělo chřipce a jiným nemocem nebo jste podlehli jako já?

7 komentářů:

  1. těším se na nové příspěvky! :)

    OdpovědětVymazat
  2. super, jsem rada, ze jsi zpatky, hlavne se brzy uzdrav a nepodcenuj odpocinek po nemoci :) me osobne prave ty "kecy" na blozich s podobnym zemerenim jako ten muj bavi cist nejvic :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :D rozhodně se ale nemusíš bát, že by tyhle články končily. Má potřeba vykecat se celému internetu je nekonečná :D

      Vymazat
  3. Brzy se uzdrav! :) A na nákupní články se budu těšit :)

    http://myway-tofitness.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Zdraví je přece přednější, než nějaký kilometr uběhnutý venku, sama jsem při tom krásném počasí ležela v posteli a navíc stejně s učením, od rána do večera a stejně to má i ted a budu mít dokud neskončím se školou úplně:( Tak to plně chápu, ale lépe být zdravá a bez kilometrů, než s nimi, nemocná a churavá:-)) Přeji moc zdraví, at bacily udoláme a na nákupy se těším;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Joo já vím, ale i tak... bylo prostě lákadlo :-D. Jsem ale ráda, že v tom domácím vězení nejsem sama :-). Přeji ti hodně pevné nervy, ať školu zvládneš ;)

      Vymazat