čtvrtek 1. ledna 2015

1. den + trocha motivace



Silvestr i svátky jsou za náma (ach jooo) a já mám za sebou první den svého tréninkového plánu. Musím říct, jsem fakt pako, když jsem se rozhodla, že začnu právě na Silvestra. Nevím jak u vás, ale u nás doma Silvestr= žranice... Nachystají se chlebíčky, jednohubky, obložené mísy a tak dále a tak dále. Jo, byla to opravdu zkouška nervů. Normálně bych byla první, kdo se na to vrhne, ale tentokrát jsem se držela a odolávala komentářům typu: "Tak si dej, odlož to ještě o den...". Jooo jenže tohle "odkládání o den" já moc dobře znám. Odložím o den a nakonec uplyne další měsíc a já budu mít akorát kila navíc a budu se nesnášet. Takže jsem si řekla NE a držela se! A udržela :). Sice to všechno moc hezky vonělo, ale odolala jsem, za což jsem na sebe hrdá.
Kromě večera byl pro mě den docela pohodový. Jídelníček je super a co se cvičení týče, tak jsem hopsala s Jillian a jejím programem 30 day shred. Je fakt, že mě dneska bolí svalíky, ale můžu si za to sama. Před rokem bych tuhle slabou půl hodinku dala levou zadní a ani bych se nezapotila, ale bohužel jsem si kromě postavy odrovnala i kondici.
Jo a taky jsem si včera vytvořila obří motivační blok, který mi snad pomůže to nevzdat (miluju všechny možní deníčky, notýsky a sešity :D).
To je asi pro můj první den všechno a na závěr přidávám pár motivačních obrázků :)





Žádné komentáře:

Okomentovat