neděle 4. ledna 2015

Den 4.

Pěknou neděli všem! Neděle? Ona už je fakt neděle?! Uff... To znamená, že zítra musím jet do školy a to se mi vůbec nechce :/. Nad to přežiju. To bude ale až zítra a teď se s vámi chci spíš podělit o můj včerejšek. Nebude toho moc, ale mě tohle shrnutí prostě pomáhá.
Můj čtvrtý den byl zatím úplně v pohodě jako dny předchozí. Jela jsem přesně podle jídelníčku, i když naši mě zase pokoušeli, protože se rozhodli objednat si pizzu! A já miliju pizzu, takže to byla zase pěkná zkouška. Já jsem teď ale opravdu odhodlaná všem ukázat, že to zvládnu a taky chci prožít léto v bikinách a krátkých topech. Neříkám, že počítám s tím, že za půl roku budu mít svou vysněnou postavu, ale snad už to nebude tak hrozné jak teď. Takže co? Takže mě nějaká hloupá pizza nesvede z mojí cesty.
K mé vysnění postavě mi samozřejmě pomůže i cvičení, takže jsem včera trošku přehodila původní plán a místo rest day jsem si dala půl hodinku s Jill. Řekla jsem si, že rest day si pošetřím, až půjdu do školy, protože to mě vyšťaví už samo o sobě :D. A víte co? Udělala jsem dobře. Už mě ani tolik nebolí svaly a musím vám říct, že si tělo rychle vylepšuje kondičku, protože už teď jsem pozorovala změny v porovnání s prvním cvičením. Nevím, jak je to možné, ale je to tak.
No, 4. den mám úspěšně za sebou a teď se jdu na chvíli zase vrhnout na učení... aaach jak mě se hrozně a děsně moc nechce..
Jak často zařazujete vy rest day?

4 komentáře:

  1. já mám rest day 1x týdně a i tak se musím nutit, nenávidím nečinnost :D
    jinak držím palce, ať se ti daří tvé cíle a jet podle jídelníčků a cvičit :) jsi šikula, já pizze nikdy neodolám :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc :) Strašně si vážím každé podpory. Já jsem právě dost líná, ale teď jsem tak nabuzená, že rest day jsem jednoduše musela odsunout :D

      Vymazat
  2. Taky bych si nejrači zacvičila, ale nemůžu..:( ještě musím počkat aspon do středy. nechci aby se mi vrátila horečka :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jak říkáš. Hlavně to zbytečně neuspěchej. Vůbec by sis to neužila a nemoc by byla hned zpět. Pak si můžeš dát pěkně do těla :)

      Vymazat