pátek 9. ledna 2015

8. a 9. den

Zdravím vás! Rozhodla jsem se, že nemá cenu psát sem úplně každý den, protože některé jsou prostě zcela stejné... Bylo tomu tak právě u těchto dvou dnů. Bohužel to zrovna nebyly nejlepší dny jaké jsem kdy měla. Momentálně se můj život točí akorát kolem školy a musím říct, že už jsem z toho pěkně otrávená a naštvaná. Ani nevím pořádně proč. Možná proto, že nemám ani jeden den volna a každý den se musím učit. Už mě to fakt hodně nebaví a štve. Jednoduše řečeno jsem oba tyhle dny byla naštvaná a ani pořádně nevím proč. Nebyla jsem schopná si v klidu ani uvařit. Do kuskusu jsem nalila moc vody, maso připálila a uvnitř pořádně nedodělala a zeleniny bylo víc než bych dokázala sníst.
Díky bohu mě trochu zvedlo náladu vážení a měření (10. den). Tak váha šla dolů o kilčo (jo je mi jasné, že to není nijak stabilní, ale kilo je kilo :)) a když jsem se měřila přes břicho, tak jsem byla ještě nadšenější. Mám o 1,5 cm méně než na začátku. Tohle mě aspoň trochu potěšilo a nakoplo. Vážně doufám, že to tak půjde dál.

Stává se vám taky, že máte vyloženě den blbec? Jak se s tím vypořádáváte?

2 komentáře:

  1. Ahoj, no taky se v tom teď plácám, nejde ani tak o zkoušky, ale hlavně o všechno zařizování a nedostatek času... Ale ono se to spraví, jeden den může stát za prd, ale důležité je nepanikařit a překonat to :) Taky jsem o tom u sebe dneska psala, protože jsem včera ztratila nervy :) Co studuješ? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No snad se to zlepší. Už dneska jsem trochu klidnější :). Studuji češtinu a ruštinu ;)

      Vymazat