středa 7. ledna 2015

Den 7. aneb první týden je za mnou

Zdravím vás všechny! Jsem zase tady se svým denním shrnutím.
Hlavní událostí mého včerejšího dne byl opět výlet do školy, tentokrát však za testem. Jela jsem psát opravný zápočet a od rána (kecám, už od předešlého dne) jsem byla jako na trní. Netvrdím, že jsem zrovna vzorný student (haha ha ha to nejsem ani zdaleka), ale zkouškové chci mít vždy co nejdřív z krku, takže se snažím udělat vše na první pokus. Já jednoduše nemám ráda ten stres, který je s tím spojený. Nebaví mě si vyčítat každou chvilku, kterou nestrávím nad učením (a že těch chvilek je)... No a teď bacha... Přijdou fanfáry! Opravný zápočet se zdařil nad očekávání (cha byla jsem mezi nejlepšími :D) a tak si můžu jednu položku odškrtnout. Bohužel už ve čtvrtek mě čekají další 2 zkoušky... Snad se taky zdaří. Co snad? MUSÍ :D
Kvůli výše zmíněné škole jsem si opět nachystala nějaké to jídlo dopředu, abych se nemusela vymlouvat a nejedla po cestě hlouposti. Takže jsem zdárně zvládla další den, i když večer už mi celkem lezlo na nervy kuřecí maso a zelenina, které teď pořádám po kilech.. Fakt jsem si chtěla dát ty zelovo-bramborové placky, které mamka smažila a pak to zajíst buchtou od babičky... Ale řekla jsem si rázně NE! Tentokrát to prostě jen tak nevzdám a nenechám zase vyhrát to blbé jídlo.
Místo cvičení byla zase procházka, protože jsem si musela vybrat ještě jeden rest day. Celkem mi to hopsání v posledních dvou dnech chybělo...
To je pro můj sedmý den vše. A co vy? Jak jste na tom se školou? Taky se musíte učit na testy a zkoušky? Baví vás to aspoň někoho? :D

2 komentáře:

  1. Ahoj, no koukám, že jsme na tom dost podobně :)) Taky se snažím lépe jíst a cvičit a do toho mi život komplikují zkoušky a psaní diplomek :D Ale dá se to zvládnout, hlavní je vydržet :) Super rozhodnutí k novému roku, držím palce dál :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mluvíš mi z duše :). Je to lepší, když nemusím jet do školy, ale zvládnout se to zatím dá :). Přeju hodně úspěchů!

      Vymazat