neděle 4. ledna 2015

Motivace 3 a moje prozření



Když jsem se dneska ráno probouzela a pomalu rozlepovala jedno oko po druhém, tak jsem, jako správný student filozofické fakulty, vedla velmi sofistikovaný myšlenkový hovor sama se sebou. Přemýšlela jsem právě o té motivaci a ovšem, co vlastně od života chci. A na co jsem došla? Že toho chci opravdu hodně a na většinu věcí si budu muset ještě nějaký ten pátek počkat (jako třeba na pravou Neverfull od LV a děsně prachatého, krásného manžela :)). Na co ale čekat nemusím je právě onen sen o krásné postavě. To je věc, kterou neovlivní nikdo jiný, jen já. A v té chvíli mi došlo, že ať toho chci málo nebo moc, tak tohle je asi jediná věc, na které opravdu můžu pracovat bez ohledu na všechny ostatní věci. JUST DO IT!








Co chcete od života vy? Máte nějaké plány nebo žijete raději ze dne na den?

8 komentářů:

  1. Přeji ti moc štěstí, jde vidět, že to opravdu chceš! :) jsi snad první koho znám, že chodí na filozofickou fakultu! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji ti moc. Strašně si vážím každé podpory i komentáře. Hrozně to pomáhá :). Škola celkem pakárna :D Ale jinde ve světě se to jmenuje filologická fakulta, protože se tam učí hlavně jazyky. Ovšem i z toho filozofického pohledu, což je někdy hrůza :)

      Vymazat
  2. Držím palce, nech ti to odhodlanie vydrží a dosiahneš výsledkov, po akých túžiš! :) Ja som si dala tiež novoročné predsavzatie, že začnem cvičiť, no od silvestra som chorá, tak to musím najskôr vyležať a potom sa do toho tiež pustím.. celkom sa teším! ^_^

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc a moc. Já tomu radši neříkám předsevzetí, protože to bych určitě porušila :D. Pro mě je to změna životního stylu a pro ostatní "dieta". Už mě nebaví každému vysvětlovat, že nedržím dietu, tak na dotaz jestli držím dietu jen kývnu :D
      Ty se hlavně vyleč a zatím se můžeš aspoň pořádně namotivovat ;)

      Vymazat
  3. Ano nevypadají :) na fotce se většinou nerozezná například 50 g rýže a 80 g a podobně.. Hlavně bych problém ve svačinách :) Ty jsem měla kolem 500 kj, což je podle mě dost málo:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No fotky dokážou zkreslit úplně všechno :-D.

      Vymazat
  4. Ahoj :) právě jsem náhodně narazila na tvůj blog, a musím říct, že je super :) Máš skvěle motivační články!! :) Držím palce ať se ti daří!!
    Já taky nedávno začala s blogem, co se týká z části fitness a zdravého životního stylu a musím uznat, že je poměrně těžké sehnat nějaké čtenáře, ale to chce čas a velkoou trpělivost :) Kdyby jsi měla čas (opravdu si tady nechci dělat žádnou reklamu a obtěžovat tě s tím, jen kdyby jsi třeba neměla zrovna moc co dělat, anebo měla náladu, prostě kdykoliv) dám sem link na svůj blog, opravdu teprve začínám a tak se chci o článcích, čtenářích a celkově blogu a názorů dozvědět více :)
    Děkuju moc a přeju co nejvíce úspěchů!

    Můj blog: http://blog-by-nicole.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat