čtvrtek 1. ledna 2015

Nový rok, nový začátek

Ahoj,
vítám vás na svém blogu, který je o fitness, cvičení a zdravém životním stylu.
Patřím k těm holkám, které věčně nejsou spokojené se svou postavou. Nebylo tomu tak ale vždycky. Co si vzpomínám, tak jsem postavu začala poprvé řešit na střední, kdy jsem si uvědomila, že ponocování a hromady hroooomady a kopy nezdravého jídla se podepsaly na mojí postavě. A tak jsem poprvé držela dietu. Samozřejmě to byla zaručená dieta z superchytrého ženského časáku. No, každopádně jsem tak zhubla za 3 týdny asi 4 kila, což mi tenkrát stačilo.
Netrvalo to ovšem dlouho a dostavil se opravdu UKÁZKOVÝ jojo efekt.A nejen že se mi vrátila zpět ta 4 kila, ale za první rok na výšce přibylo dalších téměř 6 kilo. A to znamená, že jsem při výšce 165 cm vážila téměř 70 kg. Trvalo mi opravdu dlouho než jsem si to uvědomila, protože do zrcadla jsem se nikdy radši moc nekoukala a žádný přítel, kterého jsem tehdy měla nikdy nic ani nenaznačoval.
Zlom přišel v okamžiku, kdy jsem si chtěla koupit kraťasy a i velikost L mi byla malá... To byl asi jeden z prvních implusů. No a potom jsem začala zase hubnout. Tentokrát ale spíše postupně. Když se zpětně vracím, tak bych si za některé věci nejraději vyliskala... Nic méně jsem se vážně držela a zhubla téměř 12 kilo. V nejlepším období jsem vážilo kolem 57 kg, což dle mého plánu ještě nebyl konec. Ovšem přišel další zlom (nový přítel, hodiny cestování, státnice atd... ano výmluv mám hromadu) a já se zase vykašlala na cvičení i na zdravou stravu. No a co se nestalo... Zase jsem spadla do záchvatového přejídání a opět jsem přibírala a nenáviděla se. Díky bohu jsem to včas stopla a nenabrala zpět úplně vše.
Teď mám za sebou opět několik pokusů a protože jsem u ničeho dlouho nevydržela, rozhodla jsem se už v létě, že napíšu B a nechám si od ní sestavit jídelníček a cvičební plán na míru. K výživovým poradcům jsem vždy byla dost skeptická, ale vzhledem k tomu, že B sleduju už hodně dlouho, měla mou plnou důvěru. Jak jsem říkala, plán mám doma od léta. Tenkrát jsem stihla "udělat" první dva týdny a to s tím, že jsem každý týden dala dolů kilo. Další 2 týdny šly do kytek, protože přišly opravné státnice. V tom období jsem byla uzlíček nervů žijící jen na černém čaji a cigaretách (ano jsem fuj kuřačka, ale bojuju s tím), takže nějaké plánované jídlo a pohyb mi byli ukradené.
A protože ten plán od B byl super a ty 2 týdny mi opravdu vyhovoval, rozhodla jsem se, že teď je konečně ten pravý čas na pokračování.
No, myslím, že už o mě víte vše nutné, takže hurá do toho!!!



Žádné komentáře:

Okomentovat