sobota 3. ledna 2015

Den 3.

Ahoj, zdravím vás všechny! Přežila jsem úspěšně další den a cítím se fajn. Musím teda říct, že včera mi naši udělali trošku pokušení, protože si objednali jídlo, a zrovna když jsem si šla chystat svoji večeři, tak byly jejich hranolky a gyros rozložené po půlce kuchyně. Ale ustála jsem to a ani jsem se nemusela moc přemáhat, takže s jídlem je to zatím naprosto v pohodě. Věřím, že mi to opravdu vydrží, protože jsem teď neskutečně namotivovaná.
Ohledně cvičení jsem včera taky musela překonávat sama sebe, protože jsem měla na plánu Jillian a její Killer Buns, což je asi jediné video, které fakt nemusím. Ani nevím proč, ale prostě mi přijde děsně zdlouhavé. No byla to pro mě taková menší výzva, kterou jsem zdárně pokořila a pak už jsem si jen užívala ten slastný pocit PO.
Kromě jídla a cvičení se už jen učím. Příští týden mám 3 zkoušky, které bych fakt ráda dala, protože pak už mi budou zbývat jen 2 a to by bylo prostě super! Jsem z toho všeho klasicky na nervy a večer nemůžu usnout, jak si to neustále plánuju a rozvrhuju, tak doufám, že se to vyplatí a učitelé budou hodní :).
Toliko pro můj třetí a taky úspěšný den. A co vy po Novém roce? Taky jste se pustili do něčeho nového?


Žádné komentáře:

Okomentovat