pátek 2. ledna 2015

Den 2.




2. den mé dlouhé cesty je za mnou a tak přináším menší shrnutí. Den byl naprosto v pohodě, neměla jsem žádné chutě ani nic podobného. Jediné co je momentálně jinak je pěkná bolest svalů :D. Před rokem jsem se u Jillian ani nezapotila, ale teď jsem se zapotila, zadýchala a pěkně mě bolí celé tělo. Mě to ovšem nevadí, protože mám pak víc pocit, že jsem OPRAVDU něco dělala (mluvím tu jen o bolesti svalů, nikoli kloubů). Ale i přes tu bolest jsem se podle plánu pustila do dalšího cvičení s Jill. Bylo to celkem fajn, protože to bylo zaměřeno hlavně na břicho, které cvičím ráda, protože u toho můžu ležet
Co se jídla týká, tak jsem taky neměla žádné problémy. Jídelníček mám vyvážený a taky mi chutná. Navíc mám teď pořád co dělat, takže se nenudím a nechodím každých pět minut sondovat, jestli v lednici nevyrostlo něco super k jídlu. 

A aby to nebylo celé jen o mě, přidávám pro vás pár motivačních obrázků.










Tak to je zatím vše. Mě osobně nejvíce motivují fotku s přeměnami, kde vidím, že to opravdu jde. A co pomáhá vám?

Žádné komentáře:

Okomentovat