sobota 3. ledna 2015

Trochu té motivace



Jak jsem psala v minulém článku, tak mám zrovna zkouškové. U mě k tomuhle období patří neodmyslitelně i prokrastinace, což znamená, že udělám cokoliv, jen abych se nemusela učit. Je fakt, že se to snažím trošku krotit, protože letos toho fakt nemám až tak moc a o to víc mě to tlačí se učit, abych to měla co nejdřív za sebou.
Každopádně abych nevypadla z mé cvičební odhodlanosti, tak trávím i dost času například na Tumlr či Instagramu, kde obdivuji ty super postavičky fitnessek. Tak tady je trochu inspirace podle mého vkusu!













4 komentáře:

  1. Já cvičím hlavně od FitnessBlenderu ty HIIT cvičení :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj to mě taky baví. Mám ráda i Zuzku Light, ale vzhledem k tomu, jak jsem teď bez kondičky, tak radši znovu začínám od Jill :)
      Jinak HIITy jsou fajn třeba i na XHiit.

      Vymazat
  2. Haha já, že jsi to ty na té první fotce! :D no.. moc to za čas nebylo:D ted hřeším pořád, ale co. Jsou ty Vánoce :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D :D kéžby :D jo přes Vánoce je to prostě jiné. Mě by babička dala snad pohlavek, kdybych jí řekla, že si u ní nevezmu ani jeden kousek cukroví :D

      Vymazat