čtvrtek 1. ledna 2015

Můj fitness wishlist na rok 2015

Začíná nový rok a s tím jsou spojené i nové naděje a také nová přání. Já osobně miluju nakupování jak oblečení, doplňků, kosmetiky, tak různé zdravé výživy a fitness věciček. A protože toho chci trochu víc, tak jsem se rozhodla sepsat si na letošní rok takový menší wishlist. Vzhledem k tomu, že jsem především student a moc peněz navíc nemám, tak si věci budu pořizovat jen za odměnu. Díky tomu mooožná ušetřím nějaké peníze a taky budu mít větší motivaci nepřestávat a pokračovat dál. A co bych teda ráda???


Jako první je superrůžová taška na jídlo od Fitmarku, do které jsem se prostě zamilovala, ale vzhledem k trochu vyšší ceně bude na mém seznamu asi dost dlouho. Navíc ji taky úplně nepotřebuju, ale miluju různé organizéry, krabičky, přihrádky...
Další na mém seznamu je pár produktů od Walden Farms. Konkrétně jsou to 2 syrupy (karamel a palačinky) a taky borůvková marmeláda (do marmelády to má hodně daleko, ale já prostě miluju sladké). Zajímá mě, jak budou chutnat a hlavně je na nich super, že mají 0 kalorií!
Vzhledem k tomu, že patřím mezi milovníky arašídového máslíčka, tak bych ráda vyzkoušela tohle menší kilové balení Peanut butter od My proteinu. Spousta lidí na něj pěla ódy, takže jsem opravdu v pokušení :).
Také tu mám něco, co chci vyzkoušet už dlouho a to Ph.D. Diet Whey. Je to protein, který podporuje tvorbu svalů, ale také spalování tuků. Tak třeba časem budou penízky i na něj.
A protože až dám dolů tu pneumatiku budu chtít i pořádné svalíky, tak tu mám i něco pro jejich budování. Samozřejmě jsou to slavné Questbarky. No není to nic, co bych si mohla dovolit pravidelně, ale moc ráda bych ochutnala některé příchuti.
Poslední položkou je parádní růžvoučké tričko na cvičení, do kterého jsem se zamilovala. I když cvičím zatím jen doma, tak na to musím mís extra oblečení :).
A co vy? Máte nějaká přání, která byste si letos chtěli splnit??

Žádné komentáře:

Okomentovat